Torba Pole Dance

Stworzenie sloganu marketingowego dla szkoły Diva Dance Studio, oraz przygotowaniu dedykowanych toreb.

Hasło zgodne z 5 zasadami two­rze­nia dobrego hasła rekla­mo­wego:

  1.  Identyfikacja – dobry slogan jest spójny z charakterem firmy, dobrze uzupełnia dobrze uzupełnia nazwę. Pozwala na łączenie z nazwą firmy (tu osiągnięte przez umieszczenie nazwy w samym haśle) .
  2. Prostota – zwięzłe hasło, bogate w znaczenie.
  3. Łatwe do zapamiętania – hasła, które towarzyszą na lata, to te, które już po pierwszym kontakcie wpadają w pamięć. „Just Do It” (Nike) czy „Think Different” (Apple). Dłuższe hasło może być bardziej informatywne przez co komunikat jest trwalszy i to przyświecało stworzeniu hasła dla Divy.
  4. Korzyść – zazwyczaj najważniejsza cecha sloganu. „Diwa” to słowo, którego konotacja jest w języku polskim pozytywna. Diwa operowa, gwiazda sceny. Określenie skojarzone z kobiecością, siłą, energią często zestawiane w kontraście do „Damy” (eleganckiej, niedostępnej, kobiecej, ale podporządkowanej konwenansom).
  5. Wyróżnienie – zarówno marki na tle konkurencji, jak i klientek, na tle innych dziewczyn. Bycie w rodzinie Divy to bycie Divą.

Dobre hasło, sprawia, że torba nie jest materiałem reklamowym, kojarzonym z „taniością” gadżetów firmowych, ale elementem, który można z dumą nosić jako identyfikację społeczności. Jest dobra dla klientek studia tańca jak i innych dziewczyn trenujących pole dance.

Leave a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *